Každá jsme tou nejlepší mámou pro své děti....

ROZMAZLUJI SE : Joik, když je příroda mocná čarodějka



Jak už jsem před nedávnem psala, ráda bych se věnovala na blogu i jiným věcem, které mě baví.
A jednou z nich je určitě  kosmetika a péče o sebe samu. Stále bádám, zkouším a snažím se najít produkty na přírodní bázi, které slibují ty samé účinky jako konvenční kosmetika a opravdu fungují.

A moje požadavky nejsou malé. Má pleť, která je suchá, citlivá a zároveň s mastnou T-zonou je pro každý krém nebo sérum nejen velkou výzvou, ale i oříškem.

 Kromě toho, že chci, aby byly co nejvíce přírodní, musí mě jejich používání bavit a péče s nim by mi neměla zabrat moc času, protože jako každá máma ho opravdu tolik pro sebe nemám. A pokud něco takového už najdu nebo naopak se mi nelíbí, chci to sdílet s Vámi, které možná řešíte to samé. :-)

Vítejte v nové rubrice- BeautyKray a přidávejte tipy i komentáře dle libosti :-)






JOIK: ESTONSKÝ DOTEK KRÁSY


Firmu Joik, která se na našem trhu objevila před pás měsíci jsem stejně jako většina nadšenců do přírodní kosmetiky zaregistrovala hned. Jelikož sebe samu ale považuji za nováčka v této oblasti, poutavé a lákavé slogany mě příliš neoslní a raději dám na svou osobní zkušenost. Už proto, že každá z nás má pleť jinou a také máme jiné preference co se týče vůní a pocitů při používání.

Společně s ní jsem také objevila naprosto úžasný e-shop www.krasnakazdyden.cz , kde kromě produktů právě od Joik, seženete další výhradně přírodní výrobky. Míša, majitelka, je naprosto úžasná, mladá dáma, která svou práci miluje a to opravdu pochopíte už ve chvíli, kdy obdržíte první balíček. Jeho rozbalování se tak stane malým rituálem a vzbudí ve Vás pocit, že jste si objednaly něco luxusního a výjímečného. A doslova Vás donutí, stejně jako mě, říct: "Vau!" 
Požádala jsem ji o několik vzorečků produktů Joik, abych je mohla vyzkoušet, přeci jen ceny některých z nich jsou maličko vyšší. Když jsem přebírala krabici plnou desítek malých zázraků(z čehož jsem ještě dneska paf), netušila jsem, jak hodně si je téměř všechny oblíbím.
Ale pěkně popořadě.

Pokud jste zvyklé na rádoby vůně citrusů, vanilky nebo brusinek a sotva je cítíte v krémech nebo tělových mlécích, tak budete stejně jako já velmi zaskočeni. Na co se totiž u produktů Joik můžete spolehnout jsou právě dané vůně a pokud si koupíte tělové mléko s vůní bílého čaje, tak opravdu bude takto vonět a nespletete si ho s jiným.

Já moc na výrazné vůně nejsem, upřednostňuji jemné, neznatelné. Postupem času mi došlo, že vůně jsou tak výrazné jednoduše proto, že opravdu obsahují dané ingredience a ve velkém množství. Tím také o pokožku účinně pečují a vyživují.






LANÝŽE DO KOUPELE

                                 Pomeranč a skořice

Už při pohledu na malé kelímky s kousky bylinek a koření v těchto Lanýžích s pomeranči a skořicí, zaplesá nejedno srdce všech, které milujete koupelové produkty. Líbí se mi, že si můžete vybrat podle nálady a do vany stačí opravdu kousek, aby provonila nejen vodu, ale i dodala Vaši pokožce hebkost.

Tyto lanýže jsou moje nejoblíbenější a vždycky se těším do vany s nimi. Kombinace kakaového másla s éterickými oleji z pomerančů jsou to pravé pro suchou pokožku. Výrazná, osvěžující vůně se skořicí je prostě báječná!

         

                              Bylinkové opojení

Jak už z názvu vypovídá, tyto Bylinkové lanýže jsou plné bylinek, které Vám dodají úžasný zážitek z koupele. I když jsem to neplánovala, zrovna tento se mi v době, kdy přišel opravdu hodil. Zápasila jsem s mírným nachlazením a kombinace máty, jalovce a éterických olejů z eukalyptu uvolňují ucpaný nos, zmírňují bolesti hlavy a pocity únavy. Ideální při lehkém nachlazení nebo vyčerpání. Opět obsahují kakaové máslo, takže pleť nevysušují. Za mě pecka na zimu a do chladného počasí.


Odkaz na něj: Bylinné lanýže

                             
                                      Čokoládová vášeň

Při otevírání tohoto Lanýže s bílou čokoládou jsem si si několikrát musela přečíst obal, protože vůně bílé čokolády je tak nádherná, že jsem pochybovala o tom, jestli není spíš k jídlu! Fakt jsem měla chuť se zakousnout :-)
Ve vaně jsem si užívala opravdu luxusní péče o mou pokožku, protože čokoláda v kombinaci s kakaovým máslem je pro mou suchou pleť prostě blaho. Pokud jste milovnice čokolády, rozhodně ho musíte mít, jen pozor, vůně je opravdu návyková :-)

Ať už si vyberete kterýkoliv z koupelových lanýžů Joik, budete mile překvapené výraznými vůněmi přesně podle obalu a Vaše pokožka bude hýčkána kakaovým máslem v kombinaci s bylinkami a kořením.







TĚLOVÁ MLÉKA

Tady jsem zase byla opravdu zaskočená. Pokud si objednáte tělové mléko, nečekáte, že místo mléka obdržíte nádherně našlehané máslo! Opravdu tělové mléko v podání Joik je neskutečná věc. Je tak našlehané, že jsem musela pumpičku zmáčknout asi desetkrát, než se mi povedlo dostat produkt ven. Naštěstí pak už to šlo lehce a snadno, ale nevidím to jako negativum, naopak!

Měla jsem možnost vyzkoušet tři vzorečky a jedno tělové mléko jsem si po té prostě musela objednat. Protože jakmile zkusíte něco, co opravdu funguje, musíte to mít :-) Všechna tělová mléka navíc obsahují bambucké máslo a díky tomu, je pokožka krásně jemná a hebká. Tahle mléka jsou prostě bomba.

                            
                                         Když si čaj podá ruku s hroznovými semínky

Prvním zkoušeným bylo Tělové mléko s bílým čajem a olejem z hroznových semínek. Vůně čaje je v tomto mléku opravdu výrazná. Řekla bych, že zcela dominuje a tak další vůně moc nevynikají. To mu ale odpustíte, jakmile se s ním namažete. Stejně jako všechna ostatní tělová mléka jsou hustší konzistence, nestékají a o pokožku úžasně pečují. Lehce se roztírá a rychle vstřebává, takže na pokožce nelepí a nemusíte čekat až se vsákne. Bílý čaj s bambuckým máslem a olejem z hroznových semínek zabraňují ztrátě vlhkosti a stárnutí pokožky. A je to opravdu znát. Pokožka je sametová i druhý den a jemná na dotek. Báječná volba pro všechny milovníky čajové vůně.


                                      
                                         
                                                         Něžný kokos a olivový olej

Jakmile něco voní po kokosu, musím to prostě mít. Hedvábné tělové mléko s kokosovým olejem mě naprosto očarovalo a opět nezklamalo. Kokosovým olejem se nešetřilo a tak už jen při mazání mám pocit, že jsem někde v karibiku a popíjím PiňaColadu :-) Krásně se roztírá, opět ihned vsakuje a nejraději ho mám večer, než jdu spát. Jeho jemná vůně v kombinaci s olivovým olejem a aloe vera mě uklidňuje, stejně jako mou velmi suchou pokožku. Ráno po probuzení je stále jemná a vyživená.



                                        
                                                   Citrusové nakopnutí

Samozřejmě ne doslova, i když náladu Vám zvedne parádně :-)  Tělové mléko s grapefruitem, mandarinkou a mrkvovým olejem je vůní citrusů závislostí samo o sobě. Já naprosto miluju vůni citrusů a v mé sbírce je spousta tělových olejů a krémů právě s tímto ovocem. Smysly jsou totiž velmi mocné a citrusy umí zvednout náladu a dodat energii, což je přesně případ i tohoto tělového mléka. Vzhledem k obsahu mrkvového oleje s betakaroteny je ideální právě teď na léto, kdy podpoří opálení a dodá pokožce cenné vitamíny. Ale i ve zbytku roku si jeho nádhernou, opojnou vůni budete užívat.

Odkaz na něj: Tělové mléko s grapefruitem, mandarinkou a mrkvovým olejem


                                        


                                                
Kozí polibek pro vysušenou pleť
                                    
Luxusní tělové mléko s kozím mlékem a bambuckým máslem by podle popisu mělo být ideální pro opravdu hodně vysušenou pokožku. A tu teď v létě mám, tak jsem si řekla, že ho vyzkouším. Co mě už nepřekvapilo po minulých zkušenostech s ostatními mléky, byla textura. Nádherně hustá, našlehaná, ale teplem se na pokožce jemně rozpouštěla. Lehounce se roztírá, nádherně voní po bambuckém mléku a vanilce a opravdu neskutečně hydratuje. Mažu se s ním se všech mých tělových mlék úplně nejraději a dokonce i můj muž, tuto vůni označil za přitažlivou :-) A jako chlapovi mu nevoní skoro nic. Určitě se stane mou stálicí hlavně s blížícím se podzimem a zimou, kdy je moje pokožka vysušenějších ještě více.







POHLAZENÍ PRO PLEŤ

Přiznám se, že těmto produktům jsem věřila úplně nejméně.


                                     Když se sprchování stane zážitkem

A tím se jednoznačně stane ve chvíli, kdy se Vám do ruky dostane tento Sprchový olej Jablko a Černá bez. Neuvěřitelně energizující vůně jablka Vás ohromí hned na první přivonění. Kdyby jen vonělo, úplně by mi to stačilo :-) Nečekala jsem od něj nic, protože sprchové oleje jsou mou posedlostí a stále hledám takový, který bude opravdu hydratovat pokožku. Takže když jsem ho zkoušela, říkala jsem si, že alespoň krásně voní. 
Jenže jsem byla opravdu překvapená! Konečně sprchový olej, který jen neslibuje, ale skutečně hydratuje. Jakmile jsem ho začala z pokožky smývat, bylo vidět i cítit, že na ní udělal jemný film a ulpívající kapky vody mě přesvědčily o tom, že je to zázrak. Pokožku jsem nemusela po sprše ničím mazat, byla krásně jemná, hebká a provoněná. Rozhodně neskončím jen u vzorečku :-)


Odkaz na něj: Sprchový olej s jablkem


                                    Olejové pohlazení pro pleť

Přestože mám suchou pleť, různé oleje na této bázi nevyhledávám. Potíž je asi v jeich složení, protože mě hned na pleti koušou, nutí mě škrabat se a celkově jsou pro mě hrozně nepohodlné. Takže všechny olejové odličovače nebo séra skončily u kamarádek hned po prvním použití. Dlouho jsem váhala, zda mám vyzkoušet toto Hedvábné pleťové sérum s olejem z brusinek. Jeho výrazná brusinková vůně mě nejdřív zaskočila, ale pak mě nalákala, abych sérum zkusila. Budu se asi opakovat, ale opět mě další výrobek od Joik nezklamal a jen přesvědčil, že tato firma opravdu dělá své výrobky poctivě a nejen se sliby. Sérum se rychle vstřebává, zanechává pouze pocit naducané a vyživené pleti a i má hodně citlivá pokožka ho snáší bez problémů. Je dokonce tak jemné, že si ho dávám i pod oči. Používám ho hlavně večer, kdy už díky tomu, jak je výživný, nemusím dávat žádný krém. Přes den si ho dám, když potřebuji dodat hydrataci. Celkově se mi po něm zlepšila pleť. Je zářivější, vyživenější, vypadá prostě lépe. Je to výborná věc.




Jemná exfoliace

Nikdy jsem nebrala příliš vážně exfoliační účinky na pleť. A vzoreček  Exfoliačního Peelingu na obličej mě tak nejdřív nenadchnul. Dlouho jsem si myslela, že je to vhodné jen pro problematickou pleť a že zrovna já, která mám pleť citlivou, bych se toho měla vyvarovat. Dnes už naštěstí vím, že občasná exfoliace je vhodná i pro mě, hlavně pro mou suchou pleť, která se díky tomu zbaví odumřelých buňek. A s uvědoměním téhle pravdy přišlo i hledání ideálního prostředku, který bude účinný, ale zároveň i jemný k mé citlivé pleti.
Když jsem ho vyzkoušela prvně, překvapilo mě, jak je úžasně jemný a zrníčka v něm jsou téměř nepatrná. Jakoby jste si hladily pleť jemňoučkým písečkem. Druhé překvapení přišlo hned po umytí, kdy jsem se musela pořád dotýkat neskutečně hebké pleti :-) Tento peeling doporučuji všem, které máte citlivou, suchou pleť a bojíte se agresivních přípravků. Je opravdu hodně účinný, takže ho stačí používat jednou týdně.





Všechny mnou vyzkoušené produkty od Joik mohu s klidným srdcem doporučit. Jsou jemné, báječně voní a hlavně opravdu účinkují. Kdo ví, jestli je někdy něco překoná :-)


Monika 💓

Používá technologii služby Blogger.

Featured Post Via Labels

Instagram Photo Gallery