Každá jsme tou nejlepší mámou pro své děti....

BALÍM NA DOVOLENOU-moje povinná výbava


 






Minulý rok jsem měla první zkušenost s balením celé rodiny na dovolenou.
Řeknu Vám, že to bylo teda něco.
Samozřejmě jsem si vezla spoustu nepotřebných věcí a naopak ty důležité jsem zapomněla.

A tak když se nečekaně ochladilo, byla jsem jediná, kdo neměl ani jediné triko s dlouhým rukávem a světe div se, nedalo se nikde sehnat.

Letos balím na naši dovolenou "jen" dvě nejmladší dcery a nás s mužem, přesto velkobalení se mě týká stále.
Zbylé tři dcery se jedou slunit k babičce a dědovi(díky, že Vás máme :-))), takže i jejich balení mě čeká.
Naštěstí jsou už velké a oblečení si dokáží dle seznamu a mém následném překontrolování nachystat více méně samy.

Dnes Vám ale chci ukázat, co balím sobě na dovolenou a které produkty jsou moje oblíbené a must have.

Tak tužku, notýsek a jdeme na to :-)




Hned na začátek musím říct, že se ze mě s příchodem dovolených stává tzv. "miniaturkomilovník" a všechny mé oblíbené produkty, se tak snažím sehnat v miniaturkách nebo vzorečcích.
Zvlášť, když jedeme na týden, vyplatí se sebou brát malé balení a ideální je, pokud ho stihnu spotřebovat a nevezu ani zpět.

Miniaturky jsou zkrátka fajn. Nezabírají moc místa, jsou lehoučké a skladné. A co si budeme povídat, i na dovolené chceme být hezké a působit upraveně, takže sebou vezeme spoustu produktů na 
odličování, péči i sluneční ochranu.
Pokud tedy nepatříte mezi ty vzácné typy, kterým stačí šampon a gel 2v1 a opalovací krém :-)





ŠTÍT PROTI SLUNCI


Zatím jsem neměla možnost zkusit minerální oleje nebo přírodní opalovací přípravky, pokud tedy dojde na péči proti sluníčku, sázím na své favority.

Mezi nimi se nachází dražší i levnější, drogérkové věci.
Tentokrát jsem ale vsadila na jistotu a ověřenou značku alespoň pro mě a vybavila jsem se v lékárně.
Chci ale dodat, že naprosto neodsuzuji nikoho, kdo maže sebe nebo děti opalovákem z DM jako Sundance nebo Astrid. Mléko po opalování zrovna od Astridu, mi mockrát zachránilo kůži.







Bioderma Photoderm Bronz 30

Jelikož se letos chystáme jen k českým vodám, zvolila jsem faktor 30, který mi na naše podmínky přijde více než dostačující. Pokud máte extrémně sensitivní kůži, určitě zvolte faktor vyšší.
Opalovací spray od Biodermy mě zaujal několika věcmi. Prodlužuje opálení a pomáhá k jeho snadnějšímu dosažení díky podpoře melaninu v kůži.
Obsahuje patentovaná složku Buněčné Bioochrany, která stimuluje a chrání buňkové ochranné mechanismy.

Spray příjemně voní a snadno se roztírá. Tím, že není vůbec mastný, neklouže Vám prst na aplikátoru tak jako třeba na olejových přípravcích.
Cena:349,-kč










Bioderma Photoderm Après-soleil

 Mléko po opalování je určeno zejména pro citlivou pleť a pokožku těla. Zpomaluje předčasné stárnutí kůže a zabraňuje nežádoucím reakcím způsobeným slunečním zářením. Systém filtrující záření Photoderm BIOprotection je zárukou ochrany před fotostárnutím pleti. Navíc pleť pokožku hydratuje, vyživuje, zabraňuje dehydrataci, regeneruje oslabené kožní buňky. Chladivý efekt a jemná parfemace s vodními akcenty odstraňuje efekt přehřátí po slunění a pálení kůže. 

Toto mléko je mé oblíbené už několikátý rok a vsadím na něj vždycky, když mám podrážděnou kůži a mažu se s ním raději i preventivně.
Cena: 200,- kč










Bioderma Photoderm Max Aquafluid SPF 50+

Dlouho jsem řešila, jestli si na léto pořídit BB cream nebo minerální make-up, případně jestli si nevystačit jen s minerálním pudrem. V obličeji se hodně potím, hlavně okolo nosu, takže představa neustálého přepudrování, když je venku 30 stupňů se mi nezamlouvala.

BB creamy jsou pro mě skoro všechny nevhodné. Buď mají špatné odstíny do oranžova a nebo mě po nich obličej svědí a pleť se zhorší. Vyzkoušela jsem jich hodně a žádný mi nesedl.

Když jsem narazila na tónovaný krém na opalování od Biodermy, byla jsem ráda. Tento lehoučký fluid je nejen voděodolný a poskytuje mé pleti vysokou ochranu s faktorem 50+, ale i se příjemně roztírá a hlavně je pleť po něm jemná a má zdravou barvu. Nikde mě nic neštípe, ani nemám pocit vysušeného obličeje. A to jako majitelka suché pleti oceňuji nejvíce.

Zároveň jako všechny výrobky od Biodermy je fotostabilní a nekomedogenní. A vhodný i na mastnou pleť, protože zároveň matuje. Takže po namazání už nemusím používat žádný pudr.
Parfemace je lehká, nijak nevýrazná, což všichni s citlivou pletí uvítají.
Já mám variantu light, na obrázku vypadá tmavá, ale já jsem hodně světlý typ a opravdu mi sedí. Rozetře se téměř do ztracena, pouze zakryje menší nedokonalosti a pleť rozzáří.
Cena- 349,- kč



Balea mlha s kokosem

Tuto mlhu jsem si koupila vlastně náhodou. Původně jsem mířila do lékárny pro Thermální vodu ve spray od Avéne, která je naprosto božská, ale řekla jsem si, že vyzkouším i něco nového. Navíc vůně kokosu je pro mě spojená s létem jednoznačně.

Mlha je lehounká, příjemně chladivá a pokud ji dáte do lednice, máte zaručenou první záchranu při pocitu horka. Na pleti nelepí a rychle zasychá.

V DM drogerii mají ještě variantu s Aloe Vera a bazalkou, ta mě ale vůní nepřesvědčila.

Cena: 49.90,- kč








PRYČ S NEČISTOTAMI I MAKE-UPEM

Ještě pár měsíců zpátky bych nedala dopustit na klasický odličovač očního okolí a odličovací mléko. Spotřeba tamponků byla obrovská, ale měnit se mi nechtělo. Nechápala jsem trend odličovacích balzámů, olejů a micelárních vod.
Navíc mám velmi citlivé oči a bohužel najít micelární vodu nebo odličovač, který by mě nepálil, se zdálo jako naprosto nereálné. Takže jsem roky kupovala oblíbený jeden produkt a netroufala si zkoušet nic dalšího.

Až se mi dostala jednou do ruky micelární voda od Biodermy a asi po týdnu čištění obličeje s ní, jsem si troufla lehce přejet i oční okolí. A světe div se, žádné pálení ani štípání. Postupně jsem měla možnost vyzkoušet všechny micelární a čistící vody od Biodermy, ale to až v jiném příspěvku :-)

Odličování očí je dnes u mě příjemnou záležitostí, stejně jako odličování make-upu pomocí olejových přípravků a obličejových ručníčků. Pokud jste ještě žádný nezkusily a utíráte si obličej do obyčejného ručníku, musíte vyzkoušet ručník přímo vyrobený pro odličování. Je jemňoučký a omývání s ním si budete užívat.









Clinique Take Day OFF(Odličovací balzám)

Dávno jsou doby, kdy jsem sahala jen po odličovacím mléku a považovala ho za svatý grál.
Jakmile jsem měla možnost vyzkoušet odličovací balzám, věděla jsem okamžitě, že už jinak odličovat ani nechci.

Večer bývám často unavená a celá procedura s mlékem, odličovačem očí, tonikem a krémem je pro mě někdy opravdu vysilující. Použití odličovacího balzámu je naprosto jednoduché a šetří mi nejen čas, ale i tamponky :-)
Stačí nabrat prsty trochu tuhého balzámu a  promasírovat pokožku obličeje(kromě očí, tam používám jiné produkty). Během chvilky se přeměňuje při aplikaci z pevného balzámu na jemný, hedvábný olej. Neobsahuje žádnou parfemaci, což je samozřejmě velké plus.
Po chvilce stačí jen obličej buď opláchnout, očistit tamponkem s micelární vodou a nebo setřít nečistoty a rozpuštěný make-up ručníkem.

Lehká textura odličovacího balzámu dokonale odstraňuje dlouhotrvající make-up obličeje i očních partií. Je určen pro všechny typy pletí, pleť nemastí ani nevysouší.
 Cena: 499,- kč








Human&Kind ručníček

Tenhle malý kousek látky je naprostý zázrak. Extra měkká bavlněná čistící textilie, šetrně zbavuje pleť odumřelých buněk a odstraňuje make-up. Ručníček má dlouhou životnost a lze ho prát v pračce na 40 stupňů. Čistí pleť i zanesené póry, eliminuje bakterie aniž by narušoval ph pokožky. Použití je velmi snadné. Stačí ručník nahřát v teplé vodě a jemnými pohyby stírat z pleti nečistoty. Funguje naprosto perfektně a dokonale vyčistí pokožku. Po použití stačí jen pořádně propláchnout a ručník je skoro jako nový. Já ho vždy používám 3x-4x a pak vyperu v pračce na ruční praní. V balení jsou ručníčky dva, takže je to praktické právě kvůli střídání. Díky použitému materiálu také velmi rychle schne a zůstává stále příjemně hebký.

 Cena: 299,-kč









Bioderma Sensibio H20 micelární voda

Přiznám se, že dočištění obličeje jsem pravdu flákala a ne vždy se mi chtělo ještě používat micelární vodu nebo tonikum. Když jsem ale narazila na micelární vody od Biodermy, hned jsem si celý proces zamilovala.
Ani jedna z nich pleť nevysouší, naopak jemně čistí a hydratuje. Já střídám všechny dostupné micelární vody od Biodermy a to vždy přesně podle potřeb mé pleti. Na dovolenou jsem tentokrát zvolila Sensibio H20, která nejen pleť důkladně vyčistí, ale i odličuje a to dokonce i voděodolný make-up.
Používám jí také ráno po probouzení na osvěžení pleti a vyčištění po noci, kdy se samozřejmě pokožka potí a usazují se na ní nečistoty.

Svým složením zabraňuje vysoušení a podráždění pleti.
Cena: od 135,-kč




Bioderma Sensibio gel

Tenhle krok navíc k dokonale čisté pleti často vynechávám. Myslím si, že kombinace odličovacího oleje a micelární vody úplně postačí. Nelíčím se nijak výrazně a mnohdy vůbec. Takže tento nádherně vonící gel je vlastně mou stálicí hlavně ve sprše, kdy se mi po ní už nechce používat odličovací balzám.

Průhledný, jemný gel dokonale odstraní make-up a zároveň při čištění obličeje pokožku zklidňuje. Na rozdíl od běžných gelů tento nevysušuje a po jeho použití nemám pocit napjaté pleti.
Samozřejmostí je, že neobsahuje parabeny, barviva a parfemace a je ideální pro citlivou pleť se sklony k podráždění a vysušování.
Cena: 199,- kč









Pleťové micelární ubrousky Nivea

Tyto ubrousky kupuji pravidelně právě na dovolenou jako další možnost odlíčení a vyčištění pleti. V drogerii je několik druhů ubrousků, já kupuji pouze Nivea, jiné se mi neosvědčily. Mám ráda všechny jejich druhy, ale tyto nové jsem ještě nezkoušela. Pojedou tedy se mnou premiérově :-)

Jsou micelární a měly by tedy skloubit dohromady odličovací mléko i micelární vodu. Osobně si o přípravcích 2v1 nedělám velké iluze, takže po nich určitě použiji ještě micelární vodu, ale jsou prima na rychlé osvěžení pleti nebo čištění po ránu.

Mají příjemnou, nedráždivou vůni a jsou hebké na dotek. Napuštěné jsou tak akorát.

Cena: 129 kč za 25 ks





HYDRATACE PLETI A VÝŽIVA

I přestože pleť důkladně a jemně čistím každý den, nezapomínám ani na další hydrataci a péči, která je potřeba. Zvlášť teď v horkém počasí, kdy se obličej více potí a je vystavený slunečním paprskům, chlorované nebo mořské vodě.

Pro mě, jako majitelku suché, citlivé a mastné pleti(ano čtete správně) je nadlidský úkon najít tu správnou kombinaci přípravků.
Moje požadavky jsou totiž nestandardní a potřebuji hydratovat suchá místa jako tváře a čelo, zároveň mám pleť citlivou se sklonem k červenání a navíc ještě mastnou T-zonu.
Na každou část obličeje tedy aplikuji jiné přípravky, ale dokud jsem to nedělala, potýkala jsem se s vážnými kožními problémy a musela se mazat mastičkami od dermatoložky.

Poslední tři měsíce se mi snad(ťuk, ťuk) povedlo najít symbiózu všech produktů, které používám a pleť vypadá asi nejzdravěji za hodně dlouhou dobu.
Na dovolenou si ale beru sebou jen nutné produkty a ty, které běžně používám se snažím nahradit jinými.
















Clinique ochranný hydratační krém pro suchou a mastnou pleť

Na pleti nesnesu jen tak nějaký krém, ale vždycky se snažím hledat v levnějších vodách, protože mě opravdu nelákají krémy za 1500,-kč i kdyby slibovaly hory doly. Nejlépe sama vím, že není důležitá ani tak cena, jako pravidelnost.

Clinique je pro mě stále takový oříšek. Jsou produkty na které nedám dopustit a pak ty, které jsou pro mě velkým zklamáním a s neštěstím mířily rovnou do koše.
Naštěstí jejich krémy, nebo alespoň ty, které jsem měla možnost vyzkoušet, zatím mé pleti prospívají a nezpůsobují žádné vyrážky ani pálení.

Toto menší balení krému Superdefense je prima nejen na cesty, ale hlavně tím, že má faktor SPF 20, takže chrání citlivou pleť přes slunečními paprsky.
Má příjemnou, lehkou texturu, která se okamžitě do pleti vsákne. Nezanechá mastný film, jen pocit příjemně hebké a hydratované pleti.
Parfemace je velmi jemná, skoro nijaká bych řekla, což u produktů od Clinique bývá často. Díky tomu vyhovují i extrémně citlivé pleti jako je ta moje.
Cena: 599,- kč



Sephora oční avokádová maska

Textilní masky jsou mé oblíbené a mám jich vždy plný šuplík nejrůznějších druhů přesně podle aktuální potřeby mé pleti.
Poslední dobou mám vysušené oční okolí a tak se ho snažím hodně hydratovat.
Na cesty mi tedy nemůže chybět dobrá oční maska, která dodá přesně ty potřebné živiny během pár minut.
Mezi mé nejoblíbenější patří ty od Sephory, protože jich je opravdu hodně druhů a já si vyberu zrovna tu, kterou potřebuji.
Na léto a když je potřeba okolí očí zklidnit a vyživit, je opravdu dobrá tato Avokádová oční maska, která zároveň citlivou pleť zklidňuje.

Její použití je velmi jednoduché. Dokonale se přizpůsobí konturám oka a během chvilky je oční okolí nejen pořádně vyživené, ale i rozzářené.
Textilní masky na oči Sephora, inspirované asijskými zkrášlujícími rituály, nabízejí bohatou texturu.
 Cena: 100,- kč



Clarins balzám na oční kontury

Nejen textilní masky, ale i oční krémy dokáží opravdu zázraky. Najít ten správný, který nepálí bylo pro mě také složité.
Naštěstí jsem ho už našla a stálé místo v mém kosmetickém šuplíku má oční krém od Clarins. Tento malý, na první pohled ničím nezajímavý krém toho opravdu slibuje hodně. A hodně i umí.

A upřímně po každodenním používání ráno i večer necelých pěti měsících, můžu svědomitě říct, že jemné vrásky opravdu vyhlazuje a oční okolí zjemňuje díky čekance a bambuckému máslu.
Koncentrát z růže citlivou pleť očí navíc zklidňuje a ginko biloba zmírňuje otoky.

I když se může zdát cena vysoká, krém opravdu vydrží dlouho. 
Cena: 779,- kč



Bioderma Sebium Global

Jak už jsem zmínila na začátku, mám nejenom suchou a citlivou pleť, ale i mastnou T-zonu. Hodně dlouho jsem se trápila mazáním krémy právě v této oblasti, dokud jsem nezkusila přímo tento konkrétní od Biodermy.

Co mě na něm překvapilo hned jako vlastně na celé řadě Sebium(doma používám ještě i pěnivý gel ze stejné řady), je příjemná vůně, taková svěží. Rozhodně ne taková, na jakou jsem zvyklá u běžných přípravků bojující proti akné.
Já na akné jako takové netrpím, ale v mastnějších částech obličeje se mi občas udělá nějaký pupínek nebo je pleť podrážděná.

Toto sérum s obsahem glukonátu zinku omezuje nadměrnou tvorbu mazu a protože je to produkt proti akné, nesmí v něm chybět ani kyselina salicylová.
Navíc ještě blokuje zánět v kůži.

Účinkuje velmi rychle, večer s ním namažu postižené místo a do rána jsou pupínky pryč nebo alespoň hodně zmírněné.
Zároveň pleť nevysušuje a nikde nic nepne.
Cena: 325,- kč
·        



HYDRATAČNÍ VZPRUHA PRO VYSUŠENOU POKOŽKU




Bioderma sprchový olej
Tento jemně čistící olej byla láska na první pohled, vlastně na první umytí :-) Nejen na obličeji mám suchou pokožku, zbytek těla také musím často mazat a proto stále častěji hledám hodně hydratační produkty na bázi másel nebo olejů. Zároveň ale nechci mít pocit umaštěné pokožky a také nechci, aby došlo při sprchování k úrazu díky mastné sprše.
Tento olej od Biodermy nádherně jemně voní, má krémovou a nemastnou texturu a přesto pokožku krásně zvláční. Po sprchování je stále jemná, hydratovaná a provoněná.
Celá řada tělové péče se velmi povedla a i když jsem měla vždy za to, že kosmetika z lékárny musí nevábně vonět "nemocničně", Bioderma je pravý opak. Lehká a příjemná parfemaci a účinky, které opravdu slibuje.
Asi nemusím dodávat, že ve sprše na mě čeká tento olej ve velkém balení :-)

Cena: od 255,- kč



Nivea Intimo intimní emulze

Další moje oblíbená miniaturka na dovolenou, kterou beru vždy sebou. Střídám tento gel pro intimní hygienu s Chilly, těžko říct, který mám raději. Ani jeden z nich není špatnou volbou a svou službu udělá výborně :-) Díky obsahu kyseliny mléčné, pomáhá udržovat vyvážené PH intimní oblasti a jemná vůně bílého čaje a aloe vera celé mytí zpříjemňuje.
Navíc neobsahuje mýdlo, takže nevysušuje.
Cena: od 84,- kč




Human&Kind tělové máslo

Vzhledem k tomu, že mám opravdu hodně suchou pokožku, vyhledávám přípravky, které slibují velkou dávku hydratace. Běžná tělová mléka mi tedy většinou nestačí a naopak tělová másla jsou doslova zázrakem pro moji pleť.

Bohužel jsem ale zjistila, že i když to může být opravdu drahé, tělové máslo, tak nemusí splnit, co slibuje a proto si pokud je to možné, kupuji většinou jen malé balení na vyzkoušení. Nebo si beru vzorečky. Stačí mi tak jediné namazání a hned vím, jestli já a máslo budeme kamarádky :-)

V parfumerii Marrionnaud jsem narazila na novou řadu v péči o pleť i tělo a vyzkoušela jsem toto úžasné tělové máslo s meruňkovým olejem a bambuckým a kakaovým máslem.  
Vůně je nádherná, jemná a máslo se ihned vstřebává do pokožky. Je hutné, ale přesto se rychle roztírá a nezanechává pocit mastnosti ani ulepené pokožky.

Díky obsahu Aloe Vera navíc pokožku zklidňuje.

Prodává se ve dvou velikostech a dvou variantách.
Cena: od 279,- kč




 

HYDRATACE I JEMNOST PRO KRÁSNÉ VLASY




Kiehl´s Amino Acid šampon

Šampony od Kiehl´s pro mě vždycky byly velkou výzvou  a chtěla jsem je vyzkoušet. Jsem ráda, že nabízí i menší balení většiny svých výrobků, protože třeba ty na pleť mi absolutně nesedly a dlouho jsem se z toho vzpamatovávala.

Naopak produkty na vlasy patří u mě mezi top a používám je vlastně pořád. 
Nevím, který šampon je lepší, všechny, které jsem měla možnost vyzkoušet jsou fantastické.
Tento s kokosovým olejem dodá zdravý lesk a barvu a díky tomu vypadají vlasy opravdu zdravě a hydratované.

Jako bonus dodává objem, který opravdu mohu potvrdit.

Cena: od 260,- kč




Suchý olej na vlasy Dove

Ani na konečky se snažím nezapomínat, ale nemám ráda, když jsou slepené a mastné.
Proto jsem zprvu bála použití olejíčku na vlasy.
Tento suchý olej od Dove je ale jiný.

Není mastný a díky technologii suchých olejů se rychle  vstřebává a zanechává konečky jen krásně jemné a hedvábně hladké.
Navíc má naprosto nádhernou vůni a vždycky ve mě  navodí myšlenky na marocké lázně, i když jsem tam nikdy nebyla :-)
Cena:od 219,- kč



 


Kondicionér Aussie Miracle Moist

Hlavně přes léto se snažím své vlasy hydratovat jak jen to jde. Trávíme hodně času v bazénech, vlasy a celá pokožka hlavy je vystavená slunečním paprskům a více se potí.
Najít kondicionér, který moje vlasy vyživí, ale zároveň nebudou zplihlé je někdy oříšek.
Nebudu ani přehánět, když řeknu, že moje zásoba přípravků na vlasy by vystačila jednomu člověku minimálně na rok dopředu.
Bohužel se často jedná právě o ty produkty, které už po jednom použití, dostaly své "čestné" místo jen na poličce.

Když jsem si před dvěma měsíci kupovala malé balení kondiconéru od Aussie, nečekala jsem, že by mě mohl překvapit. Ale překvapil.

Díky výtažku makadamiového oleje o vlasy nejen pečuje, ale pečuje o poškozené a vysušené vlasy opravdu do hloubky. Zároveň je ale nezatěžuje a dodává jim zdravý lesk.
Ideální na léto.
Cena:od 69,- kč






A drobnost na závěr, která určitě v mé taštičce nesmí chybět je miniaturka mého oblíbeného parfému :-) Na toto léto jsem si mimo jiné vybrala Love Story od Chloe a v mini balení má praktický roll-on, takže se dobře aplikuje na místa jako jsou zápěstí nebo za ušima :-)

Ať už se rozhodnete pro jakékoliv produkty, nejdůležitější je, aby jste se cítily dobře a měly krásné léto.

S Láskou,


Monika
💟


TIPY NA NÁKUP

Ceny produktů jsou velmi odlišné, dole přikládám odkazy, kde jsem nakoupila nejvýhodněji já :-)
https://www.bioderma-centrum.cz/bioderma-photoderm-after-sun-200-ml/





















  







Používá technologii služby Blogger.

Featured Post Via Labels

Instagram Photo Gallery